0
چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ کم و فوری، چاپ رمان و داستان

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی :در گذشته علم پزشکی بیشتر سلامت جسمی انسان می پرداخت. اما در دنیای امروز توجه ویژه ای به سلامت روح و روان می شود. به همین جهت است که علم روانشناسی پیشرفت های چشمگیری را شاهد بوده است. در واقع این روز ها متوجه شده ایم که علت بسیاری از حالات و وضعیت ها مربوط به روانشناسی است و بسیاری مشکلات هستند که ریشه روانشناختی دارند.

کتاب های حوزه روانشناسی همواره از جمله محبوب ترین کتاب های دنیای امروز می باشند. غالب خوانندگان این قبیل کتاب ها افرادی هستند که در جستجوی حال بهتر و زندگی راحت تر می باشند. از جمله مواردی که افراد را به سمت این کتاب ها می کشاند می توان به احساس نا امیدی، بروز افسردگی و همچنین چالش های زندگی اشاره کرد. با مطالعه کتاب های روانشناسی می توان زندگی بهتری داشت و انگیزه لازم برای کار های خود را پیدا کرد.

لازم به ذکر است که تنها خواندن یک کتاب روانشناسی نمی تواند موجب بهبود حال شود و برای مشکلات روانشناختی در قدم اول بهتر است با یک تراپیست متخصص صحبت کنید. اثرپذیری کتاب های روانشناسی زمانی صورت می گیرد که فرد در مطالعه آن ها مستمر باشد. همچنین در کنار مداومت در خواندن، اقداماتی نظیر یادداشت برداری و تمرین توصیه های روانشناسی نیز می تواند کمک کننده باشد. تا به حال کتاب های روانشناسی زیادی تالیف و انتشار یافته اند. در ادامه به معرفی پرفروش ترین کتاب های روانشناسی می پردازیم. همراه با سیمای قلم باشید.

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی
پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

معرفی پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

کتاب های روانشناسی می توانند در زمینه های بسیار زیادی کمک کننده باشند. برخی از این کتب می توانند موجب بهبود وضعیت مالی و موفقیت شغلی نیز شوند. به همین جهت است که این دسته از کتاب ها از جمله محبوب ترین کتاب ها در دنیا می باشند.

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا

یکی از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی، کتاب انسان در جستجوی معنا است. نویسنده کتاب انسان در جستجوی معنا، یک دکتر با تجربه به نام ویکتور فرانکل است. یک نکته جالب درباره نویسنده این کتاب این است که دکتر فرانکل تجربه حاضر شدن در اردوگاه های کار اجباری آشویتس را داشته است. به همین جهت است که می توان او را بسیار با تجربه عنوان کرد. همچنین دکتر فرانکل مادر، پدر، برادر و حتی همسرش را در آن زمان از دست داده است.

این نویسنده درک بسیار بالایی را از فشار و درد دارد. به عقیده دکتر فرانکل، اختلال هایی که انسان در اثر از دست دادن عزیزانش دچار می شود، در واقع در اثر ناتوانی وی در یافتن معنا برای زندگی می باشد.

بیشتر بخوانید: کتاب روان شناسی کودک برای والدین

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی
پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

معرفی کتاب هنر شفاف اندیشیدن از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی، کتاب هنر شفاف اندیشیدن است. نویسنده این کتاب رولف دوبلی می باشد. در این کتاب درباره اشتباه های شناختی صحبت شده است. در واقع اشتباهات زیادی در زندگی در رو به روی ما قرار دارند ولی ما متوجه آن ها نیستیم. با توجه به این که ما این اشتباهات را نمی بینم، آن ها همواره برای ما مشکل گشا می شوند. در این کتاب از روشی اصولی و هوشمندانه استفاده شده است و سعی در تغییر تفکر فرد دارد.

خوانندگان با مطالعه کتاب هنر شفاف اندیشیدن می توانند دنیا را به نوع دیگری مشاهده کنند و تصمیم های تازه و مناسبی را اتخاذ نمایند.جالب توجه است که کتاب هنر شفاف اندیشیدن پر فروش ترین کتاب کشور آلمان است. این کتاب همچنین یکی از پرفروش ترین کتاب های جهان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: مزایای کتاب خواندن برای کودکان

معرفی کتاب چگونه کمال گرا نباشیم؟

کمال گرایی در بسیاری از انسان ها وجود دارد. در برخی جوامع کمال گرایی به عنوان یک ویژگی مثبت و کاربردی عنوان می شود. البته کمال گرایی می تواند در برخی از زمینه ها مفید واقع شود، اما به طور کلی این ویژگی می تواند به انسان آسیب های زیادی را وارد سازد. در کتاب چگونه کمال گرا نباشیم، دغدغه ها و مانع های فکری انسان های کمال گرا مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب برای این دغدغه ها و موانع، راه حل های مناسبی نیز عنوان شده است.

1 دیدگاه

ارسال یک دیدگاه
  1. کتاب باز

    6 فروردین 1402 at 3:51 ق.ظ

    بسیار زیبا جذاب

ارسال یک دیدگاه

× ارسال پیام در واتساپ