0
چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ کم و فوری، چاپ رمان و داستان

چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟

چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟

چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟ شاید خیلی از شما در مسیر تبدیل پایان نامه به کتاب باشید و بخواهید کتابی بنویسید و از طرفی هم با موضوعی با عنوان چاپ دیجیتال کتاب مواجه می شوید و از خودتان می پرسید که چرا باید به سراغ چاپ دیجیتال برویم؟ چاپ دیجیتال چه روش مفیدی به حساب می آید که این روز ها خیلی ها به سراغ آن می‌ روند؟ اگر می خواهید در این در مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتها ما را همراهی کنید.

چاپ دیجیتال چیست؟

قبل از اینکه راجع به چرایی این موضوع صحبت کنیم، بهتر است که یک تعریف دقیق ارائه دهیم. چاپ دیجیتال یک روش نوین است که سرعت بالا و کیفیت عالی دارد‌ و به خاطر همین طرفداران زیادی به آن جذب شده‌اند. در واقع یک روش برای چاپ کتاب به حساب می‌ آید که کاملاً به صرفه است. یکی از رایج ترین کاربرد های آن برای افرادی است که می خواهند یک رساله، پایان نامه یا انتشار شخصی را در قالب یک کتاب به چاپ برسانند و از کاغذ استفاده نکنند.

تفاوتی که چاپ دیجیتال با انواع دیگر چاپ کتاب دارد، این است که از پرینتر های چاپ استفاده نمی کنند. در واقع شما داخل چاپ دیجیتال یک اثر را یک یا چند بار به چاپ می رسانید و در تیراژ های کم، بصورت بصرفه تر و کاملاً کاربردی تر، آن را به دست دیگران می رسانید.

چرا چاپ دیجیتال بهتر است؟

از همین اول باید به سراغ اصل ماجرا برویم. اگر شما در مسیر تبدیل پایان نامه به کتاب هستید و می خواهید بدانید چاپ دیجیتال گزینه مناسبی است یا خیر، باید ببینیم که روش درستی را انتخاب کرده اید؟ هزینه چاپ کتاب به روش دیجیتال از دیگر سایر روش های چاپ کتاب مثل چاپ آفست است. در تیراژهای زیر ۵۰۰ یکسری مراحل مثل زینک حذف می شود که هزینه زیادی نسبت به سایر روش ها دارد و با چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ می توانید هزینه ها را تا حد زیادی کم کنید.

بخاطر همین برای تیراژ  کمتر از ۵۰۰، می توان چاپ دیجیتال را یک روش مقرون به صرفه نام برد اما اگر می خواهید این موضوع را برای تیراژ های بالا اجرایی کنید، باید بگوییم که شاید چاپ دیجیتال  به صرفه نباشد اما بحث ما در مورد تبدیل پایان نامه به کتاب است. شما در تبدیل پایان نامه به کتاب، قطعا نمی خواهید از تیراژ بالا استفاده کنید و در نتیجه چاپ دیجیتال برای شما گزینه مناسب تری است.

بیشتر بخوانید: تاریخچه چاپ کتاب الکترونیک

چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟
چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟

سایر مزایای چاپ دیجیتال

  • شما در چاپ دیجیتال امکان تغییر متن را دارید که یک پوئن بسیار بزرگ است و می توانید صفحات رنگی و سیاه و سفید را به صورت همزمان چاپ کنید.
  • امکان تبدیل متن به فرمت غیر ضروری در کتاب برایتان وجود دارد که این برای پایان نامه بسیار کاربردی است و نیاز به انبارداری برای فیلم و زینک آن ندارید و سرعت کارتان هم خیلی بالاتر خواهد بود.

چه افرادی باید به سراغ چاپ دیجیتال بروند؟

خیلی از ناشران برای اینکه نیازهای هفتگی خود را برطرف کنند، چنین کتاب هایی را به تدریج وارد بازار کرده و روش چاپ دیجیتال را استفاده می کنند تا کتاب‌ ها به صورت هفتگی به چاپخانه برسند اما اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهید تبدیل پایان نامه به کتاب را انجام دهید، چاپ دیجیتال برای شما گزینه مناسب تر و سریع تری به حساب می آید، از لحاظ قیمت هم به صرفه تر است و این یک روش عالی برای نویسندگان و ناشران جوان هم محسوب می‌ شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما سیمای قلم مراجعه کنید. تمامی اقدامات مربوط به تبدیل پایان نامه به کتاب توسط سایت انجام می شود که ما شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟
چرا چاپ دیجیتال کتاب ؟

کلام آخر

ما در این مقاله به طور کامل برایتان توضیح دادیم که چرا چاپ دیجیتال را باید انتخاب کنید. البته برایتان شرح دادیم که چاپ دیجیتال برای تیراژ بالا نمی تواند گزینه مناسبی باشد اما برای اقداماتی مثل تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از بهترین گزینه ها است، دلایلش را برایتان مطرح کرده و راجع به هزینه ها هم صحبت‌ هایی داشتیم تا با اطلاعات بیشتری به سراغ این نوع چاپ بروید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده. شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهد.
ارسال یک دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

× ارسال پیام در واتساپ